Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, het is niet nodig om een account aan te maken als je een bestelling wilt plaatsen.
Tijdens het bestelproces krijg je de keuze om wel of geen account aan te maken.
Het voordeel van wel een account aanmaken is dat je met je volgende bestelling sneller door het bestelproces heen zult zijn. Ook kun je al je bestellingen dan eenvoudig terugvinden in je besteloverzicht in je account.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Als je bestelling goed is doorgekomen ontvang je van ons een bestelbevestiging per e-mail.
Na het versturen van je bestelling, ontvang je van ons een verzendbevestiging met track&trace code.
Wat is de status van mijn bestelling?
Door in te loggen in je account (rechts bovenin het scherm vind je “mijn account”) kun je de status van je bestelling terugvinden. Je kunt hier de status van al je bestellingen bij Snow Globe Forever makkelijk terugvinden.
Heb je een verkeerde bezorgadres doorgegeven?
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven ? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via: info@snowglobeforever.com en wij zullen proberen je gegevens nog te wijzigen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wil je je bestelling wijzigen en / of annuleren nadat je betaald hebt ? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via: Info@snowglobeforever.com. Indien je bestelling al vanuit ons verstuurd is kan deze niet meer gewijzigd of geannuleerd worden.
Kan ik mijn gekochte producten laten inpakken?
Jazeker! Snow Globe Forever biedt een cadeauservice aan, voor een meerprijs per product pakken wij jouw cadeautje(s) extra feestelijk in.
Als je hiervan gebruik wil maken kun je dit aangeven door de optie "inpakken als cadeau" op "ja" te zetten. Voor vragen of als je iets speciaals wil kun je het beste even contact met ons opnemen via: info@snowglobeforever.com.